הי שלום יש לי משפט ב19.04 על נהיגה במהירות של 138 בכביש שהמהירות בו היא 90 קמ" ש אני רוצה לדחות את המשפט כשהתקשרתי לבית המשפט אמרו לי שהתיק עדיין לא נמצא והוא יגיע רק שלושה ימים לפני המשפט ולא רשום להם כלום על הדיון שלי מה עושים כדי לדחות את התאריך? תודה
מגישים בקשה בכתב כאשר הכותרת של בקשת דחיה עם פירוט מספר הדו"ח ופרטי התקשרות אתך, כתובת טלפון ופקס אם יש, ומבקשים לדחות הדיון, תוך פירוט הסיבות לדחיה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רואי שלום רב, # סיכוייך במשפט - אפתח בסיכוייך במשפט ואציין כי הם תלויים בגורמים נוספים שלא פורטו בשאלתך כגון : חומרת העבירה ונסיבותיה, מהי החריגה מהמהירות המותרת, אמינות וחוזקן של הראיות, נסיבותי...
המשך תשובה