עצירה באדום לבן כדי להוריד נוסע

עו"ד שי שקד
מנהל/ת הפורום: עו"ד שי שקד  
חייגו אליי 055-4532878
חזרה לפורום



עכשיו בפורום
עוד שאלות ותשובות שנענו
הזמנה לדין על מהירות מופרזת ממצלמה בכביש 6
זימון לבית משפט לתעבורהעו"ד שי שקד
עו"ד שי שקד

עומרי שלום רב, התשובה הקצרה היא לא, אתה ממש לא אשם באופן אוטומטי, ויש לך בהחלט דרכים להתגונן. התשובה הארוכה היא מפורטת יותר: ההודעה שקיבלת בדואר היא הזמנה לדין וכתב אישום בגין נהיגה במהירות מ...

המשך תשובה
למעלה