שלום וברכה. עצרתי בכביש די ראשי עם מדרכה המסומנת באדום-לבן, כדי להוריד נוסע. ופתאום, רוכב אופנוע נתקע בי מאחורה. מי אשם? ומי צריך לשלם על הנזק של ברכב?
שלום לך, לכאורה שאלה פשוטה אך התשובה מסובכת. לפני העצירה, סטית לנתיב הימני או שנעצר במקום?
אם סטית יכול שהפתעת את הרוכב שלא כדין ואז האשם דווקא עלייך.
באם לאו, לטעמי עצירה באדום לבן אינה סיבה שיפגעו בך ולכן האשם במקרה כזה על רוכב האופנוע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עומרי שלום רב, התשובה הקצרה היא לא, אתה ממש לא אשם באופן אוטומטי, ויש לך בהחלט דרכים להתגונן. התשובה הארוכה היא מפורטת יותר: ההודעה שקיבלת בדואר היא הזמנה לדין וכתב אישום בגין נהיגה במהירות מ...
המשך תשובה