נסעתי בצומת וכשרציתי לפנות שמאלה עצרתי בעצור והיה משמאלי שיירת מכוניות נוסעת חיכיתי זמן מה בעצור ואז נהגת אחת נתנה לי לעבור והתחלתי לפנות שמאלה ופתאום רכב מנתיב שלידה נכנס לצומת ופגע בי הגדתי תלונה ויש שאומרים תמיד מי שיש לו עצור הוא אשם האם זה נכון?אפילו שעצרתי די זמן בעצור?
מבלי לסבך אותך בטענות משפטיות מפולפלות אומר כך, יציאה אל הצומת כשעצור בכיוון נסיעתך מטילה עלייך נטל מוגבר על מנת להבהיר חפותך. האם במאה אחוז מהמקרים זה שמוצב בכיוונו העצור הוא האשם? לא. עדיין נטל ההוכחה מוגבר ובעייתי ולתשובה קונקרטית ואמית צריך לבחון חומר חקירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאל שלום רב, אני יכול להבין את הלחץ שאתה חש בהתמודדות עם זימון לדיון ראשון בחייך, אך אנסה לעודד אותך בכך שמדובר בעבירה שאינה חומרה ומאחר ואין לחובתך עבירות קודמות, אני צופה הקלה משמעותית בעונש שי...
המשך תשובה