ערב טוב, זומנתי לבית משפט תעבורתי, לאחר קבלת דו"ח מהירות מופרזת (136 קמ"ש לאחר הפחתה בכביש של 90 קמ"ש), בעת ביצוע עקיפה. רישיוני לא נשלל מנהלתית ע"י השוטר שכן, לאחר הפעלת שיקול דעת, השוטר מסר כי גיליוני נקי ויש לי וותק של 10 שנים (הנני בן 27). זומנתי, כאמור, לבית משפט. כיצד רצוי להיערך למשפט? האם ניתן לבקש המרה לאזהרה טרם המשפט מהמשטרה? האם ישנה התחשבות בגיליון תעבורתי נקי עד כה? האם ישנן נסיבות מקלות אחרות בהן ניתן להתחשב?
להמיר אזהרה זימון לדין לא ניתן. להערך למשפט מצריך לדעת מה אתה רוצה לעשות, עם אתה מודה בביצוע העברה אתה צריך להגיע להודות ולעון לעונש או להגיע להסדר. אם אתה כופר במהירות צריך לנהל וכאן יש לצלם חומר חקירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלון שלום רב, בכדי להעריך סיכוייך במשפט, עלי לעיין בדו"ח התעבורה, לבחון את חומר הראיות ובפרט אם בידי המשטרה צילום של העבירה ולשמוע את כל פרטי נסיבות המקרה. אז אוכל להעריך את סיכוייך ולייעץ לך ב...
המשך תשובה