בעקבות דו"ח לא מוצדק שקיבלתי הגשתי ערר עליו וזומנתי לדיון שבו לא הודיתי בעבירה והשופטת קבעה דיון חדש להוכחות ולאחר מכן התברר לי שלא אוכל להגיע באותו היום (נסיעה לח"ל) וכעת אני מוכן אפילו לשלם את הדו"ח כדי לסגור את הסיפור ולהמנע מהדיון, האם זה אפשרי?
תיקבע פגישה בשלוחת התביעות האחראית לנסות לסיים אתהתיק, אם לא תגיש בקשת דחיה עם עותק הכרטיס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלון שלום רב, בכדי להעריך סיכוייך במשפט, עלי לעיין בדו"ח התעבורה, לבחון את חומר הראיות ובפרט אם בידי המשטרה צילום של העבירה ולשמוע את כל פרטי נסיבות המקרה. אז אוכל להעריך את סיכוייך ולייעץ לך ב...
המשך תשובה