בעקבות דו"ח לא מוצדק שקיבלתי הגשתי ערר עליו וזומנתי לדיון שבו לא הודיתי בעבירה והשופטת קבעה דיון חדש להוכחות ולאחר מכן התברר לי שלא אוכל להגיע באותו היום (נסיעה לח"ל) וכעת אני מוכן אפילו לשלם את הדו"ח כדי לסגור את הסיפור ולהמנע מהדיון, האם זה אפשרי?
תיקבע פגישה בשלוחת התביעות האחראית לנסות לסיים אתהתיק, אם לא תגיש בקשת דחיה עם עותק הכרטיס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הדר שלום רב, עלי לעיין בכתב האישום, לשמוע פרטים עליך וליתן לך יעוץ משפטי פרטני. בנסיבות ברור שעליך לקבל ייעוץ מעו"ד המתמחה בתחום דיני התעבורה. הנך מוזמנת ליצור קשר ישיר עימי. בברכה, שי שקד, ע...
המשך תשובה