חניתי על מדרכה עם 2 גלגלים במקום בו יש שלט מותרת פריקה וטעינה רציפה לחומרי בניין בלבד משעה 9 עד 15 וביתר השעות אסורה החנייה לכל סוגי הרכב. המלה אסורה היתה מחוקה בחלקה ולא ברורה. צילמתי את השלט וציינתי שהמילה אסורה מחוקה ולא ברורה. המשטרה לא ויתרה על הדוח וציינה שנשאר מרווח של 69 ס"מ בלבד. האם כדאי לבקש הזמנה לבית מישפט?
שלום רב, אתה מאמין בטענה? יש לך ראיות להוכיח את טענתך? יש לך את הזמן להשקיע? לך על זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבשה שלום רב, ככל ובתאונת הדרכים המתוארת לא נחבל אדם "חבלה של ממש", והסדרת ייצוג מול עו"ד לייצג אותך בהליך זה והוא התייצב בדיון במקומך, אין חובת התייצבות פיסית. עם זאת, רצוי שהנאשם יתייצב בדיונ...
המשך תשובה