שלום, פניתי במכתב למרכז פניות נהגים עם הטענה שקיבלתי את הדו"ח באיחור ולכן התיישן, אבל קיבלתי תשובה שהתעלמה מכך - שציינה רק שהתובע החליט לא להמיר את הקנס באזהרה מאחר וכבר קיבלתי דו"ח חניה ב-2015. מה אוכל לעשות כעת מלבד בקשה להישפט? תודה רבה מראש על העזרה!
שלום רב, את יכול לנסות פניה חוזרת אבל לדעתי רק בקשה להשפט תעזור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עומרי שלום רב, התשובה הקצרה היא לא, אתה ממש לא אשם באופן אוטומטי, ויש לך בהחלט דרכים להתגונן. התשובה הארוכה היא מפורטת יותר: ההודעה שקיבלת בדואר היא הזמנה לדין וכתב אישום בגין נהיגה במהירות מ...
המשך תשובה