שלום רב מעוניין לדעת האם אסורה חנייה בגן ציבורי על הדשא או חנייה בצד שביל מתחת לעצים האם הרשות מחויבת להציב רמזור ? האם ישנה חובה להניח את הדוח על האופנוע ? כמו רכב הצמדה ( נוצר מצב שקבלתי 4 דוחות על העמדת האופנוע בגן ללא ידעתי ) תודה רבה
שלום רב, הדבר אסור. עקרונית זה על פי חוקי עזר עירוניים. יש מקום להצבת תמרור לפחות של גינה לאו דווקא לאיסור החניה למרות שבד"כ הולך ביחד.גם אם הודבק לך על הקטנוע במקרה חניה אסורה ישנה אפשרות אחרי מספר שעות להצמיד עוד דו"ח זו כבר דרך התמודדות שונה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ליאורה שלום, פורום זה עוסק בהזמנה לדין בבית המשפט לתעבורה. הנך מוזמנת להפנות שאלתך לפורום הנכון העוסק בזכויות נפגעי עבירה. בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה