נסעתי ברכב של חבר מאחורה לא חגור ועצר אותנו משטרה בגלל המהירות שהחבר שלי נסע, חבר שלי ביקש סליחה ואז השוטר לקח את הפרטים שלנו וחזר עם דוח רק בשבילי על חגורה מאחור וקיבלתי 250 שח ו2 נקודות בתור נוסע ולא נהג מחיפוש שעשיתי באינטרנט הדוח לנןסע הוא 100 ש״ח ו2 נקודות ולנהג 250 ו2 נקודות. איך אני קיבלתי את הדוח של הנהג והוא לא קיבל כלום?
שלום רב, עקרונית יכול לתת דו"ח לשניכם, זה שבחר רק לך, עשה חסד לחבר שלך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שחר שלום, פורום זה לא נועד להעריך סיכויי בקשה להישפט. מכל מקום קח בחשבון כי בשאלה אם להגיש בקשה להישפט יש לזכור כי לבית המשפט הסמכות להחמיר בעונש ולהטיל גם קנס בסכום גבוה מהקנס המקורי. מצד שני...
המשך תשובה