היי שלום, נשלחה אליי הודעה בדואר רשום ב-20/2/25 על דו"ח נסיעה בנת"צ בו היו צילומי הרכב תאריך העבירה 29/08/24 כיוון שקראתי בכל מקום שההתיישנות על דוח מצלמה היא 4 חודשים ערערתי הערעור נדחה ללא הסבר לכן ביקשתי להישפט עכשיו קיבלתי זימון לבית משפט בלחץץץץץץ אני בצרות או שזה טיעון נכון? תודה רבה רבה🙏🏼🙏🏼🙏🏼

יעל שלום
פורום זה אינו עוסק בדוחות עירייה אלא רק של משטרה.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שמעון שלום רב, ככל הידוע לי נהלי המשטרה אמורים להיות מפורסמים לציבור. בדוק באתר המשטרה ו/או אל מול הגורמים האחראים במשטרה על נושא חופש המידע. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה