הקבלן שחתם עם בעלי דירות לביצוע תמ"א 38 2 (הריסה ובניה מחדש) פרסם על מכירת הדירות בבניין (כמובן הדירות שנותרות לו) אולם התהליך רק בתחילתו, אין אישורי בניה , ובכלל לא ברור אם בכלל הפרויקט ייצא לדרך האם אין זה הטעיה? האם מותר?
משה שלום,
בהסכמי תמ"א 38/2 או בפרוייקט פינוי ובנוי מקובל בדרך כלל להוסיף סעיף הקובע כי הקבלן לא יהיה רשאי למכור את דירותיו בפרויקט עד להתקיים תנאים מסויימים, כגון קבלת היתרי בניה, הריסה הבינוי הקיים, תחילת בניית מספר קומות בבנין החדש וכו'.
לא יהיה מדובר בהטעיה מקום בו בטיוטת הסכם המכר שתוצג לקונים החדשים יובהר מצבו המשפטי של הנכס וכי תוקפו של ההסכם מותנה בקיום מלוא התחייבויות הקבלן מול דיירי הבנין המקורי.
בברכה,
ליאנה ידגרוב, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ליאור שלום, כל החניות בבניין שייכות לקבלן למעט אילו אשר מכר. לכן הוא רשאי למכור את החניות גם אילו אשר ייעד לאורחים. בכבוד רב, Best Regards אבי א. ששו, עו"ד ונוטריון Avi A. Shasho Adv & Notary...
המשך תשובה