שלום רב, סיכמתי עם הקבלן שהוא מקבל 25% לפני הבניה ו-75% אחרי השלמת הבית. עכשיו אנחנו שבוע לפני המסירה, והקבלן מעוניין לקבל את האחוזים הנותרים כפי שקבענו. הבעיה שהמסירה התעכבה משמעותית, בגלל תכנון לא נכון של העבודה, ועלינו לחכות עוד לפחות חודש וחצי למסירת המפתח. הקבלן מתעקש שאני אעמוד בהסכם, והוא מבחינתו יעשה את כל מה שאפשר כדי לסיים מהר. אני לא מעוניין לשלם עד למסירה או עד שאדע בביטחון מתי זה יקרה. האם הקבלן יכול לתבוע אותי? תודה מראש
יואב שלום רב,
לא הצלחתי להבין את שאלתך. אם הבניה לא הושלמה הרי אתה לא צריך לשלם?
ככול ואתה נמצא במועד בו על הקבלן הלשלים את הבנייה וזו לא הושלמה ככול ואני מבין זאת כך הרי תנאי לתשלום הינו השלמת הבנייה אחרת איזה הגיון יש מאחורי הדברים?
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לאחר איחור של 60 יום הוראות החוק מכתיבות את הפיצוי לאחר פרק זמן בלתי סביר יש גם אפשרות לבטל אבל לא בטוח שזה כדאי כלכלית בברכה, אבי א. ששו, עו|ד...
המשך תשובה