בבואנו להעביר זכויות הדירה של אימי על שמה מהחברה המשכנה ,שהיא עיריית אשקלון. (הכל בתיווך של עו"ד ,שגם היה עו"ד שדרכו רכשנו את הדירה)נתבקשנו ע"י עוה"ד להביא אישור מן העירייה על אי קיום חובות על הנכס. בערייה נאמר לנו שקיימים חובות מהאדם שמכר לנו את הדירה ולכן לא נוכל לקבל אישור. מה הפתרון לכך...
רחלי שלום רב,
הצעתי היא לפנות לאותו חייב ולנסות לגבות ממנו את הכסף יכול ובכך תפתר הבעיה.
בברכה
אבי אץ ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
איתי שלום, ככול והאיחור במסירה עולה על 60 יום יש חובה על פי החוק לשלם שכ"ד מהיום הראשון. ככול ויש התנייה בהסכם המכר שהתשלום יעשה כנגד מסירת החזקה או הזמנה למסירת החזקה אזיי לא הגיע מועד השלום ולכ...
המשך תשובה