שלום רב, חוק המכר מגדיר סטייה מכסימלית של 2% בשטח הדירה. מהי הסטיה המכסימלית המותרת במידה (אורך, רוחב) של חדר או של כל חלק אחר בדירה? תודה, מיכל
מיכל שלום רב,
בדיקת הסטייה לא נעשית רק במרחב אחד והחישובים יותר מורכבים. כך לדוגמה יכול וסתייה של 20 ס"מ בחדר יהפכו את החדר לחדר לא תקין והוא כבר לא יוגדר כחדר. יש לקבל את כל הנתונים בכדי שניתן יהיה לבחון את הדברים באופן מדוייק.
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דליה שלום רב, מבחינת שטח שצמוד לדירה זה יהיה שייך לך אולם מבחינת השימוש לא בטוח. פורמאלית שימוש בשטח צמוד לחניה הינו שימוש בחריגה מתוכנית ומהווה עבירה על הוראות חוק התכנון והבניה. האם הרשות המק...
המשך תשובה