הי אני ובן זוגי קנינו דירה מקבלן ולפי החוזה הוא היה אמור לפתח את הגינה עד חצי שנה ממסירת הדירה,הדירה באמת מה שרצינו ואנחנו שמחים אבל הגינה לא פותחה גם אחרי כמה שנים, אנחנו ממש כועסים ומתחרטים. איזו עילה יש לי? אנחנו זכאים לביטול חוזה? מהם הסעדים? תודה
ירון שלום רב,
זה חובה של הקבלן שלא הושלמה ולכן יש לכם עילת תיבעה כנגד הקבלן.
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לא מדובר בסעיף חוזי אלא בטופס הזמנה של שינויים שבו כנראה הוכנס נושא הדחייה בשל השינוייים. מאחר ומדובר בעיכוב יחסית קטן הייתי מנסה להגיע להסכמות עם הקבלן....
המשך תשובה