שלום, בשעה טובה קיבלנו טופס 4. לפי החוזה עליו חתמנו רשום כי לקבלן יש יכולת למסור את הבית 90 יום אחרי תאריך המסירה (20 חודשים מקבלת היתר הבניה) ללא כל צורך בקנס כזה או אחר. לפי חוק המכר 5א וסעיף 7א מראים כי החוק גובר על כל חוזה עם הקבלן מבחינת גובה פיצוי וזמן הפיצוי. עכשיו לאחר איחור של 4.5 חודשים לאחר 20 החודשים מקבלת היתר הבניה דבק היזם לחוזה ומפצה רק עבור חודש וחצי בלבד לפי שער של 550 דולר לחודש. האם אנו זכאים לפיצוי החל מהרגע בו עברו 20 החודשים מקבלת היתר הבניה?

רועי שלום,
הפיצוי צריך להיות מהיום הראשון בגובה דמי השכירות של אותה דירה באזור.
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
רפי שלום רב, נושא הקדמת תשלומים והקדמת מסירה אמור להיות מוגדר בהסכם המכר עליו חתמת. התשובה שם. בברכה אבי ששו,עו״ד...
המשך תשובה