שלום רב, פניתי לקבלן שלי לקבלת מכתב החרגה בלתי מותנה? 1. ציינו בפנייה שזה עולה כסף כ 1000 שח הגיוני? 2. ראיתי שמאוד חשוב נוסח המכתב. איך אני בודקת את הנוסח ואם הוא תקין? מה ההליך?

אליהו שלום,
אכן נשמע קצת גבוה למכתב החרגה סבורני שזה חובתו של הקבלן להוציא מכתב החרגה בעת השבת ערבויות חוק המכר.
מציע להתייעץ עם עורך דין ולבדוק את הוראות ההסכם.
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום, אני יכול להבין שחתמתם על מכתב כוונות ושם נוספו סעיפים אבל לא מצליח להבין כיצד בהסכם מלא שעבר את עיניו של עורך דין מטעמכם נכנסו סעיפים שלא ידעתם? מציע לבדוק מול עורך הדין המייצג בפרויקט. ב...
המשך תשובה