שלום, ההורים שלי נולדו מהונגריה אבל אין להם אזרחות. אח של אבא שלי לעומת זאת קיבל אזרחות הונגרית השנה. האם יש לי זכאות לאזרחות לפי הדוד? תודה
האזרחות של הדוד לא רלוונטית.
את זכאית לאזרחות הונגרית אם אביך או אימך זכאים לאזרחות הונגרית בכפוף לכך שנולדת אחרי אוקטובר 1957.
במידה ונולדת לפני אוקטובר 1957, את זכאית לאזרחות הונגרית רק אם אביך זכאי לאזרחות הונגרית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אם גם הסבא או הסבתא נולדו בטרנסילבניה או במקום אחר שהיה חלק מהונגריה הגדולה, אתה זכאי לאזרחות הונגרית בכפוף לידיעת השפה הונגרית ברמה בינונית....
המשך תשובה