נולדתי בצ'כוסלובקיה (קרלובי וארי) ב 1950 ועליתי לישראל ב 1964. ברשותי תעודת לידה. 1 האם כדי להוציא אזרחות ודרכון צ'כי אפשר לטפל בכך לבד מול השגרירות או הקונסוליה או שמומלץ להעזר בעו"ד. איזה מסמכים עלי להכין ? 2 בנותי נולדו בישראל. האם הן תוכלנה גם לקבל דרכון/אזרחות צ'כית במידה ואני אקבל? תודה
במידה והאזרחות נשללה עם עליתך ארצה, לא ניתן להסדיר קבלתה עבור ילדיך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אין זכאות לאזרחות צ`כית. יש זכאות לאזרחות הונגרית בכפוף לידיעת השפה ההונגרית על ידי המבקש ברמה גבוהה....
המשך תשובה