אבי נולד וגר בסלובקיה. היה בעל דרכון צ'כי. עלה לארץ ב- 1949 בגיל 24. האם אוכל לקבל דרכון סלובקי. אשתי בת ליוצאי הונגריה והגישה כבר בקשה לדרכון הונגרי. חסרים לה 2 מסמכים. האם אוכל להיעזר בכם?
כבר דברנו בקשר לשאלותיך באופן אישי...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש צורך לחדש את האזרחות ההונגרית. לצורך כך, עליך להציג את תעודת הלידה ההונגרית ותעודת נישואין הונגרית. בנוסף, עליך לפעול לקבלת תעודת זיהוי הונגרית עבור אזרח שאינו תושב הונגרי. אתה מוזמן לפנות אלי בא...
המשך תשובה