סבתי ,מצד אמי, נולדה בעיר קוברסדורף בשנת 1891, כאשר בעת לידתה נחשבה העיר להונגריה (ולאחר מלחמת העולם הראשונה הייתה אוסטריה), האם אני זכאית לדרכון הונגרי בדרך כלשהי? אני ילידת 1958. סבי , מצד אמי, נולד בצ'כוסלובקיה ויש בידי את הדרכון שלו (מן הסתם הוא כבר נפטר) האם זה תורם לזכאותי לדרכון צ'כי? תודה רבה
את זכאית לדרכון הונגרי בכפוף לידיעת השפה ההונגרית ברמה בינונית.
ייתכן ואת גם זכאית לאזרחות צ'כית או סלובקית. אם תרצי תשובה ממוקדת יותר, אבקש לראות הדרכון הצ'כוסלובקי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אם נולדת אחרי אחרי שנת 1968 יש זכאות עבורך לאזרחות סלובקית לפי החוק הישן. אם נולדת לפני שנת 1969 יש זכאות לפי תיקון לחוק אולם מדובר בהליך מסובך....
המשך תשובה