אני רוצה להתחיל בהליך של הסדרת אזרחות הונגרית לי לאשתי ולשני הילדים שלי. אחד מהילדים בן 24 והוא משרת בצבא קבע כקצין ביחידה לוחמת. האם יש עם העובדה הזו בעיה מבחינת קבלת אזרחות נוספת? אודה לעצה,
מצד ההונגרים אין כל בעיה. מצד צה"ל, לעיתים רחוקות, לא ניתן להחזיק באזרחות כפולה ביחידות סודיות ביותר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ייתכן ויש זכאות לאזרחות הונגרית. כנראה שאין זכאות לאזרחות צ`כית. חסרים פרטים כדי לקבוע. אני מציע שתצור עימיע קשר באפיק הפרטי לקבלת מידע נוסף....
המשך תשובה