יהחזרתי לבעל הבית את זכויותי בדדירות המוגנת וקיבלתי סכום עבור הפינוי שלי. אני צריך לדווח למב הכנסה עבור המכירה. מס רווח הון.רו"ח שלי אומר שזהו רווח הון אינפלציוני חייב במס.יש לי אישור קנייה משנת 1968.אך בפועל העסק נקנה בשנת 1957 ואין לי אישור או אסמכתא כספית לרכישה, מה עושים במקרה כזה?
שלום רב,
ניתן לתמוך את הדיווח בתצהירי הצדדים
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, זכות דיירות מוגנת אינה נרשמת בטאבו ולכן לא ניתן לקבל משכנתא לכן גם לא משלמים מיסוי מקרקעין. במידה והעסקאות הן בבעלות הדירה אזי ניתן לקחת משכנתא ויש לשלם מיסוי מקרקעין בברכה, און צוק,...
המשך תשובה