שלום. אני נשואה + 3 ילדים מתגוררת בדירת עמידר בה נחתם חוזה השכירות מול הוריי בשנות ה-60 . מעולם לא עזבתי את הנכס וכל חיי גרתי בו. לפני 7 שנים נפטר אבי והספתי לגור בנכס. אמי נפטרה לפני כחודש ומעמידר פנו אליי לפנות הנכס. אמי בעלת נכס שנרכש מעמידר בתחילת שנות ה-80. בתחילת שנת 2001 עבר תשלום שכר הדירה מדייר זכאי לשכירות חופשית. כל השנים שולם שכ"ד מחשבוני הפרטי (כבר 18 שנים) בהוראת קבע. ההכנסות שלי ושל בעלי בחודש עומדות על שכר ממוצע של 13500 ש"ח. יש לדעתך סיכוי להילחם על מנת לרכוש / להוסיף לגור בנכס .?
שלום רב,
לדעתי כדאי להגיש לועדה בכל מקרה
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, רצוי שאביך יבקש כבר עכשיו לקנות את הדירה כי כך הוא יהנה מההנחה לה הוא זכאי. לאחר פטירתו ובמידה ומוכרי כדיירת ממשיכה לא תוכלי לרכוש את הדירה עם אחוזי ההנחה להם הוא היה זכאי. צריך להבהיר כי...
המשך תשובה