שלום רב אני גר 13 שנים בדירתה של אימי ז"ל , בהיתר ממנה בעודה בחיים , ללא כל שכ"ד . כיום אחי רוצים למכור אותה . האם יש לי זכויות מעבר לחלקי בירושה ,מסוג "דייר מוגן" , "חזקה" , זכאות לדיור הולם , וכד' ?
שלום רב,
במידה והותירה צוואה המתירה לך להתגורר בדירה ניתן לרשום הערה מתאימה בטאבו בגין כך.
במידה ואין הוראה כזו בצוואה הרי שבעלי הדירה זכאים לנהוג בה מנהג בעלים.
מעבר לכך יש לקבל ייעוץ פרטני.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, יש לקבל אישור מהרשות המקומית לפיצול. לגבי זכויות בדמי מפתח - יש לבדוק האם יש הפרה של ההסכם. בברכה, און צוק, עו"ד...
המשך תשובה