אבי בן 80 ניסה לצאת מהחוזה עם הבעלים ולא הצליח דבר שגרם לו עגמת נפש מרובה וחולי. כעת מצבו התדרדר מאוד ואני נאלצים להעבירו למוסד סיעודי. אחותי גרה אתו בבית .האם בגלל המעבר לא תוכל לגור שם יותר ? היא רווקה ואין לה פתרון דיור וגם סעדה את אבא לאורך השנים.
שלום רב,
נראה כי אחותך זכאית להיות דיירת משנה. וככזו זכאית להמשיך לגור בדירה.
אולם יש לבדוק זאת.
דרך אגב, למה לא למכור את הזכות לצד ג'?
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, עזיבת הדירה ובטח למקום מגורים קבוע אחר מהווה נטישה. במקרה כזה ניתן למכור את הזכות בדמי מפתח. בברכה, און צוק, עו"ד...
המשך תשובה