שלום, האם נהוג לכלול במסגרת הסכם מייסדים גם הסדרי פרישה במקרה שאחד השותפים יהיה מעוניין לפרוש? זה מה שאני רוצה לקבוע בהסכם, לרבות המשך קבלת תשלומים או דיבידנדים מהחברה, שמירה על אופציות וכו'. האם תקין? תודה
(1).jpg)
תמיר שלום,
יש לבדוק את המקרה לגופו של עניין, ובין היתר, האם "הסדר הפרישה" עולה בקנה אחד עם טובת החברה. כמו כן, יש לבדוק את תקנון החברה וכד'.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
055-4532929
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
עפר שלום, הקמת חברה תלויה במספר פרמטרים, ובין היתר, גם המחזורים והרווחיות הצפויה בשנים הראשונות. אין מודל אחד מקובל לחלוקת מניות בין המייסדים. כמובן שיש לבחון כל מקרה לגופו של עניין...
המשך תשובה