הבן זוג שלי רוצה להעביר לי את העסק שלו לניהול ולבעלות כרגע הכל רשום על השם שלו. הוא כמובן רוצה שאני יעבוד וינהל את כל המערכת. האם אני חייבת להצהיר לרשויות המיסים על המתנה הזאת?
עלייך לפנות לייעוץ פרטני בענייני מס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רחל שלום, בהעברה ללא תמורה בין קרובים עשוי להיות פטור ממס שבח למעביר וחבות של 1/3 מס רכישה לנעבר. על מנת להשיב לשאלתך בקשר לתכנון נכון ספציפי, את מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה פרטנית. בברכה, דניא...
המשך תשובה