שלום אני מעביר לאמא שלי במתנה 2 אחוז מדירה שנרשמה גם על שמי וגם על שם אמא שלי , שלמנו את מס הרכישה המופחת , ואני צריך להעביר בטאבו , האם אני צריך לשלם היטל השבחה ? כי הם החזירו לי את המסמכים , ואמרו לצרף אישור היטל השבחה , יכול להיות שלא היה ברור להם שזאת עסקה ללא תמורה? תודה
לצורך רישום עסקה-מכר, עסקת מתנה וכו' יש צורך באישורי מיסים לרבות באישור ועדה מקומית על היעדר חוב בהיטל השבחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אמנון שלום, העברת דירה ללא תמורה מהורים לילדים עשויה להיות פטורה ממס שבח ומס רכישה מופחת של 1/3 משווי המכירה (נגזר משווי התמורה אילו הדירה היתה נמכרת בשוק החופשי). באשר לשאלותייך הפרטניות - מוזמן לי...
המשך תשובה