שלום רב, אנו 3 אחים, לאבי דירה הרשומה על שמו ועל שם אימי ז"ל(לא עשתה צוואה). הוא מעוניין להעביר אותה על-שמנו ולתת לנו אותה במתנה. האם מבחינת המיסוי אפשרות זו עדיפה על פני כך שהדירה תעבור אלינו בירושה? שאלה נוספת מה הן מדרגות מס רכישה לדירה שניה החל מ-2015? תודה רבה
ככלל (אבל לא תמיד) מבחינת מיסוי בלבד עדיפה צוואה/ירושה על העברה ללא תמורה. החריגים לכלל הם מצבים של דירות נוספות.
במדרגות מס רכישה ניתן להתעדכן באתר רשות המיסים בסימולטור של מס רכישה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

סיגל שלום, שאלתך קשורה בנהלי הבנק - יש לפנות אליהם ולברר את הנדרש בקשר עם הפרוצדורה. ככלל, עסקת המתנה צריכה שתהיה ללא כל התחייבות למתן תמורה כלשהי. מוזמנת ליצור קשר להכוונה פרטנית: 03-6344550. ב...
המשך תשובה