שלום, אמי מתגוררת בהולנד, והיא רוצה לתת במתנה שני נכסים בהולנד לנכדים בני ה-13 ו-15. האם אנחנו נצטרך לשלם מיסים על המתנה הזאת?
המס שיחול יהיה לפי הדין ההולנדי. איני בקי בו.אתה יכול לפנות לייעוץ משפטי מתאים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שמואל שלום, העברה ללא תמורה מהורה לילדו פטורה ממס שבח וחבות של 1/3 ממס הרכישה הרגיל (בהתאם למדרגות המס). באשר להשלכות עתידיות במכירת הדירה על ידי הבן - ישנה תקופת צינון למכירה בת 3 שנים אם יגור בדירה...
המשך תשובה