ב- 1/11/14 העברתי דירה ללא תמורה לבן שלי. הבן נשוי והוא מתגורר בדירה. היום הוא מעוניין למכור את הדירה. האם הוא יצטרך לשלם מס שבח בגלל שינוי החוק ב- 1/1/14 שהגדיל את תקופת הצינון ל- 3 שנים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ענבל שלום רב, סליחה על המענה המאוחר, שאלתך התפספסה לי. העברת דירה במתנה צריך שתהא מתנה שלמה - כלומר, ככל שישנם חובות הרובצים על הכנס (כדוגמאת משכנתא) אזי שמיסוי מקרקעין לא יכירו בהעברה זו כעסקת מכ...
המשך תשובה