שלום, אני מעוניין לקנות דירה במשכנתא על שמי ולרשום על שם הבן. אם אעביר בהמשך את הנכס על שמי במסגרת העברת מתנה ללא תמורה מהבן שלי אליי, האם ניתן יהיה לטעון שמדובר בהעברה במתנה ללא תמורה, עליה אשלם רק שליש מס רכישה? או מצד שני האם בגלל ששילמתי על הנכס לא מדובר בהעברה ללא תמורה ויהיה צורך לשלם מס רכישה מלא? אם כן, איך אני יכול לרכוש את הדירה בכספי, לרשום את הדירה על הבן ובהמשך לקבל במתנה ללא תמורה בשליש מס רכישה, למרות שאני הגורם המממן של הרכישה? איך כדאי לעשות את זה מבחינת מיסים?
בעייתי מאוד להשיב על שאלה מעין זו בפורום. אתה יכול ליצור עמי קשר טלפוני או לתאם פגישה ואנסה לסייע לך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איציק שלום, על פניו אין מניעה לפטור ממס השבח בהעברה ללא תמורה זו, בהנחה ועומדים בכל שאר הקריטריונים המקנים את הזכאות לשימוש בסעיף הפטור. מוזמן ליצור קשר להרחבה פרטנית: 03-6344550. בהצלחה, דנ...
המשך תשובה