שלום רב, לאורך תקופה ארוכה עזרתי לבני בכל צרכיו. קניתי לו רכב, והייתי מעביר לו לחשבון הבנק אלפי שקלים בחודש לצורך מחייתו ולימודיו. עתה, כשבני סיים את לימודיו, הוא ניתק כל קשר איתי. האם אני יכול לבקש בחזרה את ההון העצום שהעברתי לו בכל השנים האלה?
רק באמצעות הליך משפטי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קורין שלום, חזרה ממתנה בנכס מקרקעין הינו הליך מורכב ונדרש לייעוץ משפטי פרטני, אשר לא ניתן למענה במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר להכוונה ראשונית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה