3 אחים קיבלנו בירושה דירה 2 אחים מוכרים את חלקם לאח השלישי. יש תשלום של מס רכישה על החלק היחסי של הדירה, כיוון שמכניסים כסף מחוץ לירושה. על מנת לבצע רישום בטאבו של האח שיקנה את חלקי האחים בדירה. השאלה האם יש צורך באישור מעירייה על מנת לבצע מכירה של חלק מהבית. שהתקבל בירושה
ברגע שזו עיסקה במקרקעין אז כן.
אני מציע שתיצרו עמי קשר על מנת לנסות לבחון אפשרויות אחרות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אור שלום, חסרה אינפורמציה ונתונים נוספים על מנת להתייחס לשאלתך הפרטנית. מוזמן ליצור קשר טלפוני להכוונה. בברכה, דניאל לשם, עו"ד...
המשך תשובה