אם קיבלתי במתנה חצי דירה מהוריי, ויש לי דירה נוספת, האם עלי לשלם מס שבח בעת מכירה של חצי הדירה? תודה.
רוית שלום,
בהתאם לנתונים המועטים שרשמת, מאחר ויש ברשותך נכס נוסף, בהתאם לחוקי המס החלים היום תהיי חייבת במס שבח, חישוב מס השבח נעשה כאילו מכרו היום הוריך את הדירה ויתכן וחל מס שבח מוטב אם הדירה נרכשה לפני 2014.
אשמח לעמוד לרשותך במענה לשאלות נוספות,
רינה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לאה שלום, כן, ככל שמשולמת תמורה עבור חלקו של אחיך בדירת הירושה מההורים. ייתכן וניתן בנסיבות הפרטניות שלכם להשתמש בפטורים אחרים שמקנה החוק או להפחית את חבות המס. מוזמנת ליצור קשר להכוונה. בברכה...
המשך תשובה