אחותי קיבלה מאמי ב-2019 את הדירה שלה ללא תמורה (ספק לגבי כשירות אמי, אבל נגיד). אחותי מחויבת באותו ההסכם, בחתימת ידה ואישור נוטריון, להפריש את כל ההכנסות מהדירה לטובת אמי (אני האפוטרופוס) ובשל סכסוך בינינו, החליטה החודש שלא להעביר יותר את שכה"ד, אלא לקחת לעצמה. האם יש כאן הפרה בסיסית שבעטיה אני רשאי לדרוש את ביטול המתנה והחזרת הדירה ע"ש האמא?
מבלי לראות את ההסכם ולדעת את ההתנהלות, אני סבור שכן. יש לנו ניסיון רב בטיפול בתיקים מעין אלה. ממליץ לך להתקשר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דפנית שלום, ככלל, על מנת שעסקת המתנה תהא אותנטית ואכן תחשב ככזו שלא ניתנה תמורה כלשהי בגינה, הרי שעליכם לסלק את המשכנתא מהנכס קודם למתן המתנה (הן מבחינת הבנק והן מבחינה מיסויית). מוזמנת ליצור קש...
המשך תשובה