שבת שלום ותודה על העזרה - בחוזה שחתמתי כתוב שהמשרה היא משרת אמון, רציתי לדעת מה זה אומר מבחינת הזכויות שלי, האם משרת אמון יש לה השלכות מיוחדות לגבי עזיבה שלי את העבודה. חשוב לציין שאני מקורב להנהלת החברה ועובד ישירות מול המנכ"ל. תודה ושבת שלום
הנורמה שהשתרשה והפכה ל"מקובלת" בענף ההייטק היא החתמת עובדים על חוזים אישיים והגדרת משרתם כמשרת אמון. התוצאה היא שלעובד אין כוח מיקוח מול המעסיק ונכפית עליו ההסכמה לעבוד בשכר גלובלי ללא תנאים נלווים אחרים להם הוא זכאי. לעניין עזיבת מקום העבודה, חוזה אישי שמוגדר כמשרת אמון מקל את מלאכת הפיטורין על המעסיק באשר ניתן לפטר עובד כזה כל עת שיחפוץ בכך המעסיק אף במקרים מסוימים לשלול תנאיו. מומלץ שתפנה לייעוץ ביחס לזכויותיך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ריקי שלום הסכם העסקה כפרילנסר מהווה בסיס הסכמות אשר יוצר חיוב המחייב שני הצדדים לאמור בו , בהתחשב בכך שאתמול בלילה חתמת ובבוקר התחרטת היה צורך בבוקר להודיע בכתב לחברה דבר סיום עבודתך וסיום ההתקשרות...
המשך תשובה