עבדתי כארבעה חודשים במקום מסוים לאחר שהוחתמתי על חוזה של עובדת פרילאנס, בו הודגש כי לא אדרוש את זכויותיי הסוציאליות. בפועל הייתי עובדת שכירה לכל דבר. נדרש ממני להגיע כל יום ובשעות העבודה המלאות. הייתי כפופה לכל הוראות המשרד ופעמים רבות נתבקשתי למלא משימות שאינן קשורות לתקן ה"עצמאי" שבגינו נשכרתי. כעת "פוטרתי" (אף נערך לי שימוע)- האם אוכל לדרוש בדיעבד את זכויותיי כחוק. האם חוזה כזה הוא בעל תוקף?
היי הגר,
במידה ואכן קיימים יחסי עובד מעביד, הרי שאת זכאית בנוסף לכל הזכויות הסוציאליות אף לפיצוי בגין פיטורים שלא כדין בהתאם למתחם שנקבע בפסיקה.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נרמין שלום זכויות סוציאליות שפרילנסר אינו זכאי ניתן למנות : ימי חופשה ,ימי מחלה , תשלום דמי הבראה ,הפקדות פנסיוניות , החזר נסיעות , פיצויי פיטורים ועוד`. משכך לא בכדי פרילנסר מוחתם מראש על הסכם ב...
המשך תשובה