אני עובדת ניקיון קבועה בבית של מישהי ללא תלוש. החלקתי בזמן שניקיתי אצלה ונשברה לי היד. האם מגיע לי פיצוי ממנה?
שלום רב
חשוב לקבל פרטים נוספים כדי ליתן מענה לשאלתך.
את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב יש לבחון בהתאם לכל נסיבות המקרה האם העסקתך נחשבת כעובד שכיר על אף שהוצאת חשבוניות למעסיק או פרילנס. ככל שיקבע כי הועסקת כעובד שכיר תהא זכאי לכל הזכויות להם עובד זכאי. הקביעה תלויה ב 10 מבח...
המשך תשובה