שלום רב, אני עובדת בחברה גדולה בתור כותבת תוכן. אני שוקלת לקבל עבודה מהצד כפרילנסרית לכתוב תוכן- מסוג שונה עבור אדם פרטי. האם זה תקין? האם יכולים לתבוע אותי? תודה
בוקר טוב אורנית,
צריך לראות האם בהסכם העבודה שלך, אין הגבלה על עבודה צדדית.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אפי שלום מוקנית לך זכאות להפסיק עבודה עקב הפרות חוזה מתמשכות , לגבי הודעה מוקדמת על סיום עבודה, תינתן ע"פ ובהתאם להסכם שבינך כפרילנסר לבין החברה כמעסיק, להמשך קבלת סיוע הנך נדרש לפנות למשרדנו בדרכים...
המשך תשובה