שלום רב, אני עובדת בחברה גדולה בתור כותבת תוכן. אני שוקלת לקבל עבודה מהצד כפרילנסרית לכתוב תוכן- מסוג שונה עבור אדם פרטי. האם זה תקין? האם יכולים לתבוע אותי? תודה
בוקר טוב אורנית,
צריך לראות האם בהסכם העבודה שלך, אין הגבלה על עבודה צדדית.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נוגה שלום הדין קובע שאין די בהסכמת הצדדים כדי ליצור או לשלול סטאטוס של עובד, הסכמה הצדדים יש בה כדי להצביע על כוונת הצדדים לעומת זאת, הקביעה אם מדובר בעובד או בפרילנסר הנה מושתתת ביסודה על נסיב...
המשך תשובה