שלום רב, לפי החוזה הייתי אמור לקבל תשלום עבור עבודתי כבר לפני שבועיים אבל הכסף לא נכנס לחשבון ואני לא מצליח להשיג את בעל העסק, לא בטלפון ולא פיזית. איך אני יכול לגבות את התשלום שהוא חייב לי?
גבע,
בנסיבות אלה, במידה וכל ניסיונך לגבות את החוב עלו בתוהו, לא יהיה לך, אלא,
להגיש נגדו תביעה. על כן, אני מציע שתפנה לעו"ד העוסק בתחום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דן שלום יש לבחון קודם את המקרה על כל נסיבותיו באופן מקיף וממצה לצורך מתן תשובה סופית ממצה ,הרי לא ברור מה היה בסיס ההסכמות בינך לבין החברה ,עניין הזכאות לקבלת עמלות ? האם מעוגן בהסכם בכתב או בע"...
המשך תשובה