אני עובדת כפרילנסרית בחברה, בד בבד במקביל גם סטודנטית במכללה, רציתי לדעת האם אני אמורה לקבל דמי הבראה וזכויות סוציאליות אחרות מהחברה, לה אני נותנת שירותי מחשב כבר למעלה משנה?
מיגל שלום
בכדי שיתאפשר מתן מענה לשאלת יש לבדוק קודם ,אם יש הסכם העסקה כתוב בינך לבין החברה כפרילנסרית ? ככל ויש הסכם שכזה יש לבחון מה קובעים תנאיו ? כמו כן ,חשוב לבחון את מאפייני העסקתך וגם את מלוא תנאי העסקתך בחברה בפועל. כך לדוגמא: האם נתת שירותים בלעדיים לחברה? כמה שעות ביום? משך כמה ימים בשבוע ? האם ממשרדי החברה או ממקום אחר? לפיכך הנך מוזמנת לפנות למשרדי לצורך מתן פרטים השלמת בירור והמשך בדיקה, בדרכיכם המקובלות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דין שלום לא ברור כמה זמן אתה עובד בחברה , באשר תקופת ההודעה המוקדמת הנה נגזרת מוותק העבודה שלך בחברה , על פניו ניתן לומר לכאורה כי התנהלות החברה אינה תקינה , משגמרה אומר והפסיקה עבודתך עוד בטרם הזמי...
המשך תשובה