עו"ד גיא שלום, אני מוכר את הדירה שלי לאחר שכל הדיירים חתמו על הסכם תמ"א עם קבלן מסוים. התבקש היתר וכעת הוגשו התנגדויות . האם אני אמור לשלם לעריה היטל השבחה כאשר אני מוכר כעת את דירתי ?
שלום רב,
כעיקרון החבות בתשלום היטל השבחה חל על היזם אלא אם קבעתם אחרת בהוראות ההסכם שנחתם.
המלצתי להתייעץ עם עו"ד שליווה אותכם בהסכם תמ"א 38
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תעריף כזה אינו ריאלי. זה לדעתי מעיד גם על היזם. עליכם לבדוק שנית את היזם בכל הרמות (מסחרית, משפטיות, כלכלית כולל בעלי המניות של היזם) כדי שלוודא שבחרתם נכון, שהרי יזם הנמצא בתחום יודע לתמחר נכון את הד...
המשך תשובה