עו"ד גיא שלום, אני מוכר את הדירה שלי לאחר שכל הדיירים חתמו על הסכם תמ"א עם קבלן מסוים. התבקש היתר וכעת הוגשו התנגדויות . האם אני אמור לשלם לעריה היטל השבחה כאשר אני מוכר כעת את דירתי ?
שלום רב,
כעיקרון החבות בתשלום היטל השבחה חל על היזם אלא אם קבעתם אחרת בהוראות ההסכם שנחתם.
המלצתי להתייעץ עם עו"ד שליווה אותכם בהסכם תמ"א 38
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

צריך לראות המועד המדוייק שבו נחתם החוזה ע"י הדייר הראשון וכן את נוסח ההסכם. חוזים שנחתמים היום- יש חובה לתת דיור חליפי לתקופת השכירות לקשישים וחולים. כדאי להכינס למו"מ עם היזם....
המשך תשובה