אני מעוניינת בתמא הריסה ובניה איך אני מתנגדת אצל המפקח על המקרקעין ? מה הנימוקים שידחו את עמדת הרוב
שלום רב,
ישנה החלטה בתיק בו אני מלווה בעלי דירות שבו מיעוט ניסה לכפות את הפרויקט של הריסה ובנייה. בסיום הליך ארוך של הוכחות המפקחת פסקה כי ברגע שיש רוב הקבוע בחוק לתמ"א הרחבות המיעוט אינו יכול לכפות את דעתו והיא כמפקחת אינה דנה בעניין האם כדאי להרוס ולבנות מחדש או לבצע תמ"א הרחבות ולסיכום היא פסקה כי התנגדות של המיעוט נדחת וחייבה אותם בהוצאות.
לידיעתך
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם מדובר בתמ"א חיזוק, יש לבדוק האם חל עליה התיקון לזכויות מבוגרים הקובע כי בתמ"א יש זכות למבוגרים לצאת לשכירות בתקופת הבניה. יש לבדוק עם עו"ד מבחינת המועדים האם החוק חק עליה מבחינת התנאים (מועד חתימת ...
המשך תשובה