בבניין שלנו יש דייר שבנה לפני שנים מרפסת גדולה ודייר אחר בקומת קרקע שהצמיד לעצמו חלק מהחצר והפך אותו לחדר מגורים ללא היתר רשמי, אבל זה המצב כבר 20 שנה. אותם דיירים דורשים לקבל דירה חדשה גדולה משאר השכנים, בטענה שהשטח שלהם גדול יותר.האם היזם מחויב להכיר בחריגות בנייה או בשטחים שהוצמדו בהסכמת השכנים ללא היתר?

לא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם כבר חתמת על ההסכם- התשובה לשאלתך נמצאת בהסכם. אםעדיין לא חתמת, הרי שזה עניין מסחרי למו"מ מול היזם. אם יש הרבה חניות בבניין, הדבר עלול ליצור בעיה בשל תקני חניה מוגבלים (תלוי באיזור) או אפילו חוסר כד...
המשך תשובה