שלום רב, אני מתלבט האם לחתום על הסכם תמ"א כמו שאר הדיירים בבניין, ורציתי לשאול במסגרת הבירור, האם הפרוייקט מחייב בניית ממ"ד? (מדובר בדירה ישנה מאוד ללא ממ"ד). תודה מראש, גבריאל
שלום רב,
תמ"א 38 כעיקרון מאפשרת הוספת שטח של 25 מ"ר ומרפסת של 12 מ"ר לדירה.
בבניינים שלא ניתן להרחיב את הדירות בגין היבטיים תכנוניים התקרבות הבניין לקו מגרש לא מוספים ממ"דים ואז נדרש להיתן מענה במקלט
לסיכום,
לצורך מתן תשובה האם הבניין שלכם מאפשר ממ"ד או לאו יש לבחון את גודל הבניין ביחס לקן המגרש
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם כוונתך פגיעה בדמי שכירות בתקופת הבניה, הרי שהתשלום בגין דמי השכירותשתקבל מהיזם, פטור ממס. עם זאת,ככל שדירה זו מדווחת לרשויות המס כדירת השכרה ואתה משלם עליה מס באחד מהמסלולים, כדאי שתתייעץ עם מומח...
המשך תשובה