אני מבין שרצוי לשכור מפקח מטעם הדיירים בנוסף על מפקח מצד הקבלן מי אמור לשלם על המפקח מטעם הדיירים ? ואם זה היזם האם אין חשש לניגוד אינטרסים? תודה
שלום רב,
אכן רצוי ומומלץ ביותר לשכור שירותי מפקח מטעם הבעלים.
עלות המפקח ושכרו ממומנת ע"י היזם. חשוב מאוד שבעלי הדירות יחתמו על ההסכם עם המפקח וזאת על מנת לקבוע את מהות תפקידו וכן שלא יווצר ניגוד אינטרסים כך שהמפקח יסבור שהינו מייצג את היזם. המלצה נוספת שעו"ד מטעם בעלי הדירות יכין ויערוך את ההסכם עם המפקח
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

האלה פחות רלבנטית לפורום הזה והיא נודעת יותר לבתים משותפים. הדעת נותנת כי אם אתה משתמש בעמודים השייכים גם לקומה השניה אז אתה משלם עבורם לקומה השניה אבל אם אין שם עמודים אז לא ברור עבור מה התשלום. או...
המשך תשובה