שלום, האם יזם תמא 38 חייב להיות חברה ? האם חייב שיהיה לו ח.פ? האם הוא צריך אישורים כלשהם? במידה ועושים חוזה תמא 38, האם זה מול היזם או החברה הקבלנית שתבנה בסופו של דבר ? תודה
שלום רב,
המלצתי המפורשת ליזם להיות חברה.
חשוב מאוד לבעלי הדירות לבדוק ניסיון וידע בתחום
בברכה
גיא פרבמן, וע"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בהחלט אפשרי לעשות אבחנה בין מי שיש לו חניה בבניין ובין מי שאין לו. לגבי בחירת עו"ד- זה כמובן נכון למנות עו"ד מומחה/מומחית/ בתחום. פחות מתאים שעוה"ד יהיה אחד הדיירים או בן זוג של אחד הדיירים...
המשך תשובה