לעו"ד גיא פרבמן שלום רב, היזם הוא שותפות המרכבת מ-3 חברות. כ"א משתי החברות הראשונות מניותיה משועבדות באופן קבוע לחברה שלישית . הדירקטורים של החברה השלישית הם אותם הדירקטורים של שתי החברות האחרות. וכבעלי המניות שלה רשומות שתי החברות האחרות, שמניותיהן משועבדות לה. מה התסבוכת הזו אומרת לגבינו, הדיירים שעומדים להיכנס עם "היזם" הנ"ל (השותפות המשולשת) להסכם תמ"א-38? 1) מה יקרה אם החברה הזו תתפרק? 2) מי, לדעתכם, צריך לחתום על החוזה איתנו? - אדם אחד שימונה (מאוחר יותר) כמנהל החברה המאוחדת? - או כ"א מהדירקטורים של החברות האחרות (ואם לא יסכימו?) 3) אמרו לנו, שכדאי שכ"א מהם יחתום על ערבות אישית. - ומה אם לא יסכימו? נודה לך מאד עבור תשובתך המפורטת. בתודה ובברכה - אני.
שלום רב,
שאלתך מצריכה בחינה של כל המסמכים של החברות של ההיבטיים המשפטיים הנדרשים וכיוצא בזה.
לאחר שאבחו את המסמכים אוכל לתת את המענה
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. האם יש לך היתר לשימוש לעסק שאת מנהלת? אם כן, ואם העבודה תפריע , אז תוכלי לדרוש פיצוי, ככל שתוכחי נזקים. 2. אם אין לך היתר אז במסגרת חוק ההסדרים החדש אפשר לשקול מתן פיצוי לשכירות , תוכלי לבקש לצאת ...
המשך תשובה